.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه اقامه نماز ظهر عاشورا ؛
کمپین هزاران نفری حمایت از شهرستان شدن شهمیرزاد

کمپین هزاران نفری حمایت از شهرستان شدن شهمیرزاد، امروز در حاشیه اقامه نماز ظهر عاشورا در این منطقه تشکیل شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، نماز ظهر عاشورا امروز با شکوه فراوانی در مسجد دروازه شهر نمونه گردشگری بین‏المللی شهمیرزاد برگزار شد و مردم این منطقه، بار دیگر ندای «لبیک یا حسین» سر دادند.

عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در جای جای شهمیرزاد پس از سوگواری در روز عاشورای حسینی و راه‏اندازی دسته‏های سینه‏زنی و زنجیرزنی، در مسجد دروازه این شهر گرد هم آمدند و نماز اول وقت خواندند تا نشان دهند قیام حسینی که یکی از اهداف اصلی‏اش اقامه نماز اول بود، هنوز زنده و پویاست.

مردم شهمیرزاد و هیئت‏های سوگوار از دست دادن سرور و سالار شهیدان در حاشیه این برنامه باشکوه، کمپین هزاران نفری حمایت از شهرستان شدن شهمیرزاد را نیز تشکیل دادند و طومارهای متعدد چند صد برگی به وسیله عزاداران در حمایت از اجرای مصوبه قانونی دولت به امضا رسید.

خیل عظیمی از مردم در هیئت‏های عزاداری، گروه‏های دسته‏روی و نمازگزاران و سوگواران مساجد مصلی، ولی عصر (عج)، دروازه، سبز تپه، جامع، قائم و . . . و حسینیه محرم دشت، هیئت شهمیرزادی‏های مقیم تهران، هیئت پروری‏ها و . . . و همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی در تشکیل این کمپین حضور دارند.

در میان امضاهایی که ذیل برگه‏های این کمپین زده شده، مهرهای بسیاری از اصناف و معتمدان شهمیرزادی و همچنین امضاهایی از مسئولان و مدیران شهمیرزادی و نیز شهمیرزادی‏های مقیم شهرستان استان مازندران و تهران مشاهده می‏شود.

به گزارش فارس؛ در روز تاسوعای حسینی نیز در حاشیه اجرای برنامه‏های هیئت‏های عزاداری، دسته‏روی و سینه‏زنی در شهمیرزاد که در همه حسینیه‏ها، تکایا و مساجد این منطقه انجام شد، عزاداران حسینی طوماری را امضا کردند که در آن تأکید شده بود، شهمیرزاد باید هر چه سریع‏تر صاحب فرمانداری شده و مصوبه دولت در این زمینه اجرایی شود.

در این طومار، خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و فرزند برومند استان سمنان آمده بود که مصوبه قانونی شهرستان شدن شهمیرزاد باید هرچه سریع‏تر عملیاتی شود و مسئولان عالی دولت در استان، نسبت به اجرای این مصوبه اقدام عاجل کنند.

مردم شهمیرزاد که امضای صدها نفر از آنها پای این طومار دیده می‏شد، بار دیگر تأکید کردند که تعلل و تأخیر در اجرای مصوبه قانونی دولت در اوایل سال جاری مبنی بر شهرستان شدن شهمیرزاد باید کنار گذاشته و شهمیرزاد هرچه سریع‏تر به عنوان شهرستانی مجزا معرفی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 آبان 1392
آقا بیان به استان مادریت مازندران ملحق بشین
سید 24 آبان 1392
شهمیزادی ها اول تکلیف خودشونو روشن کنن که با خودشون چند چندند بعد مشخص کنند مازنی اند یا سمنانی!!؟؟
بعد بعد دنبال اینکه شهرستان مستقل بشه.
بگو خب!!
مرتضی 24 آبان 1392
بزرگترین اشتباهشون اینه که بچسبن به مازندران !
مرتضی 24 آبان 1392
کمپین هزاران نفری حمایت از شهرستان شدن شهمیرزاد...........مردم شهمیرزاد که امضای صدها نفر از آنها پای این طومار دیده می‏شد....... بالاخره هزاران نفری یا صدها نفری ؟؟
نا شناس 29 آذر 1392
آقا چرا گیر می دی صدهزار میلون نفر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.